Hejje

Fett med länge sen jag skrev, gaaahh! Nu jävlar ska det bli skriva av. Vad har hänt på senaste tiden? Spring break för tillfället, fett med nice. Har varit sjukt skönt väder de senaste dagarna, vilket gör att man mår lite bättre. Jag har hängt med gänget ,bestående av mig, Peter, Phjoppen och Oliver, i stort sett dygnet runt de senaste dagarna. I natt hade vi Sagan om Ringen Extended Version-maraton på 12 timmar (blev dock 10 timmar pga. lite tekniska problem)... Så jag har inte sovit mycket nej. Vi bunkrade upp med 30 st. energidrycker, haha. Jag klarade hela natten, till skillnad från alla andra som slocknade på morgonkvisten. Däckade dock runt lunch och sov kanske en timme... Nu är jag hyfsat pigg faktiskt. Imorgon dra jag till fjällen med mamma och syrran, ska bli kul. Det var riktigt länge sen jag åkte slalom men det ska nog gå bra. Just nu sitter jag i Pejdas soffa och ser på när Oliviero och Philly lirar det nyinköpta Sagan om Ringen-spelet för X-box 360. Haha, fan vilka geekar vi har blivit. Inte för att nån kommer läsa det här inlägget, men kul att skriva av sig lite iaf. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sagan om ringen är ju fan bra ju :D

2009-04-10 @ 01:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback