A Clockwork Orange

Vaknade imorse lite oskönt illamående och med en sjuk huvudvärk. Eftersom det är treadag idag ville jag inte stanna hemma, men jag var verkligen inte i form för Internationell Ekonomi kl åtta, så det fick bli en liten kompromiss. Jag fick skjuts av pappa till skolan och anslöt till gänget strax innan kl ett. Jag, Oliver och Peter stekte runt i korridornerna utklädda till lirarna från filmen "A Clockwork Orange".

Nu sitter vi hemma hos Peter, efter en seg NK-lektion med en dryg vikarie. Ska träna vid sex, sen blir det förfest här i Pejda House. Det blir riktigt sweet.

Ungefär så här såg vi ut:




Ha en fett schön kväll nu gott folk! Och kom ihåg att följa Asher Roths motto; Life isn't wasted when you're gettin' wasted!

Kommentarer
Postat av: Johnny Svenserud

WORD!!!

2009-04-18 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback