Vad skulle man göra utan YouTube?

I went craaazy och laddade upp en jävla massa YouTube-klipp som ni säkert inte missat. Alla dessa fanns med i 1000 apors topp 100-lista och jag kände att jag ville låta er avnjuta dem här på min blogg. Många har ni säkert redan sett men men, ni får ta det som det är... :) Haha jag gillar verkligen Rikard Palm, han verkar otroligt skön.
    Idag har det varit en lugn dag. Som vanligt är det bara fotboll som gäller på måndagar. Trodde det skulle vara på Rävhagen men blev glatt överraskad då Salle på morgonkvisten slängde iväg ett sms om att det skulle vara på Säve. :) Träningen däremot, kan ha varit den tråkigaste jag varit med om. Vi skulle "träna på mottagningar", men vad får vi göra? Jo, vi skulle passa tre och tre och använda oss av inte mindre än fyra touch. SJUKT TRÅKIGT! Och dessutom frustrerande att inte få passa tillbaka med ett eller åtminstone två tillslag. Aja, sen spelade vi "fotbollsbasket" som också var trist och sen var det slut.
    Efter träningen gick jag och lämnade 500 spänn till min lärare inför klassresan. Det bär nämligen av till Lettland om en vecka. Känns lite tråkigt att det blev just dit men vi hoppas på det bästa. Sen åt jag mat med Salle, Josef och Sammie. Efter maten duschade jag i ett omklädningsrum och cyklade sedan hem.
    Så nu sitter jag här, och har tråkigt. Janni jobbar på Gym1, hon är duktig. <3 :) Tror jag ska passa på att plugga lite nu. Har prov i rättskunskap på torsdag och har inte börjat plugga inför det. Men det är inte jättetråkigt som tur är. Sen behöver man ju alltid plugga ifatt matten men det skiter jag nog i idag iaf... Sen har jag träning kl sju på Vallen och därefter blir det hem till Janni. :)

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback