Måndag

Har precis kommit hem från ett ytterst tråkigt pass med fotbollsgymnasiet. Eller "Idrottsgymnasiet Gotland" som man numera måste kalla det. Det var i alla fall vad de sa till oss på ett möte för ett tag sen. "Det är mycket viktigt att vi talar samma språk inom Idrottsgymnasiet..." Lite löjligt.
    I alla fall sitter jag nu här hemma och lyssnar på lite skön musik. Tror jag ska plugga lite snart. Har sagt det hela helgen men det har ännu inte blivit av. Men nu ska jag ta tjuren vid hornen och jobba ifatt lite i matte och även svenska. Förresten, för er som undrar såg jag till slut Office Space i fredags. Den var riktigt skön faktiskt!
    Vad helgen har bjudit på? I lördags tog jag det bara lugn och hade mysigt med Janni. Igår spelade jag Juniorallsvenskan-match hemma på Traume IP mot Märsta och vann faktiskt med 3-0, vilket var skönt som fan. :) Salle stod i mål och höll vår första nolla. Haha :) Creds för det Salleman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback