Träning

Kom precis hem från dagens träning. Innan träningen lämnade jag det tuffa beskedet att jag inte kan va med och lira sista matchen mot IFK Visby på söndag eftersom jag ska på klassresa. Jävligt tråkigt. Åker till Stockholm på söndag och sen till Riga och Lettland på måndag. 
    Nu till träningen. Det var jäkligt blött i gräset efter regnet ,så man blev helt dyngsur om fötterna. Rätt äckligt och jobbigt att spela då, men det gick hyfsat ändå. I slutet fick jag dock en jävla stämpling som gjorde sjukt ont, men det är väl sånt som händer ibland. Men jag tycker bara det händer för jävla ofta i det här laget. Vissa killar går in så förbannat fult i duellerna. Visst kan man göra det på match, men på träning, så att man skadar lagkompisar? Njaaa...


Tack Philip Dahlman.

Nu ska jag åta lite kvällsmat och sen åka hem till Janni som jag saknat hela dagen. Det ska bli myyys.

HERRÅÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TUMMEN

2008-09-29 @ 21:36:12
Postat av: Mr Magoo

Skomakar tumme heter det. Väldigt sälsynt

2008-09-30 @ 15:05:12
Postat av: Josef

Dahlman är en fidda

2008-10-01 @ 23:03:07
Postat av: Dahlman

Josef? Är det josef mundt?

2008-10-03 @ 09:55:56
Postat av: Josef

ja? vad vill du?

2008-10-05 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback