Torsk

Matchen gick inget vidare tyvärr. Trots att vi var taggade att slå förra årets vinnare lyckades vi inte få ut vad vi ville. Vi började ganska dåligt och 1-0 till Levide kom ganska snabbt. Vi fick dock en straff efter en handboll, men det ville sig inte. Phille Dahlmans straff räddades av halvamerikanen Anthin.
    1-0 stod sig halvleken ut och inför den andra halvleken gick vi över från 4-3-3 till 4-4-2 och det blev bänken en stund för min del. Därifrån såg jag 2-0 rulla in. Efter 20 minuter kom jag in igen men resultate stod sig... Det kändes tråkigt att åka hem utan poäng men vi får kämpa vidare i botten.

Hörs imorgon vänner. Godnatt!

Just det, måste tillägga en sak. Fick en kommentar som jag gissar på är från en viss Salleman. Ett gäng farbröder sjöng en grym hejaramsa i mitten av andra halvlek. Så här lät det: "Ettan kom, tvåan kom, trean kommer så småning om - Le-vi-de!"


Kommentarer
Postat av: hihi

ettan kom, tvåan kom och trean kommer så småningom! le vi de

2008-09-07 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback