That's what it is

Sitter här hemma och har precis downloadat fett med fet music. Ny lyssnar jag igenom Immortal Technique's senastealbum The 3rd World. Är bara inne på tredje spåret men pretty dope so far...




Nu ska jag hem en stund till Janni. :) Sen ikväll blir det tacos och bowling på Kanonen med laget. Tydligen kommer vi en gång i veckan hitta på nåt kul istället för att träna. Den här gången måste vi betala 150 spänn själva, vilket känns en aning dåligt. Men vad kan man begära av en klubb som Visby AIK. Jag citerar Isak Oldenhest idag på mattelektion då vi diskuterade detta ämne: "AIK's ekonomi suger". Och jag kan inte annat än hålla med för den verkar faktiskt göra det... Nåja, farsan betalar som det brukar heta, hoppas det blir skoj i alla fall. Jag ser fram emot tacobuffén (eller är det buffé? Hoppas på det)!




Jaja... Nu blev man ju sjukt hungrig av allt snack om tacos. Ska kila nu, lejtah!

Kommentarer
Postat av: Per

Farsan betalar? jo visst, men det var pengar som vi skulle ha till mat här hemma för att han var borta, njut av din jävla tacos och bowling, du kan nå mig på hemtelefonen, jag käkar knäckebröd...

2008-09-24 @ 21:11:41
URL: http://peringmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback