SWEEET

Tjo och tjim med Kongo-Kim! Läget allesammans? Nu börjar bloggandet ta fart på allvar! Förut brukade jag snitta runt 3-4 läsare om dagen, men efter lite marknadsföring i form av msn och allas vårt kära Facebook har jag nu haft mer än 10 gånger så många besökare de senaste två dagarna. Riktigt najs måste jag säga! Nu kommer jag verkligen känna press att skriva varje dag. För vem vet vad alla bloggkåta gotlänningar kan göra om man råkar missa ett inlägg en dag? Shit, vill inte ens tänka tanken...
    Vad har denna lördag då bjudit på? Inspark kanske? Skulle inte tro det. I år blir det tyvärr en diss till detta fantastiska evenemang. Anledningen är att jag har match imorgon... Håller fotbollen på att ta över våra liv? MISSA EN INSPARK FÖR LITE BOLLSPARKANDE??? Nej, men allvarligt talat var jag inte så taggad för fest. Det var andra tider då man gick i tvåan, då det blev en fejkad ljumsk-skada för att få partaja med alla fulla skolkamrater (plus lite objudna gangstas men det är en annan historia). Men i år kan jag inte annat än att hoppas på en trevlig kväll för de medverkande.
    Nu till min dag. Efter att ha sovit hos älskling cyklade jag hem runt tio för att hon skulle vara barnvakt... Jag kom hem, satte mig en stund framför datorn och tog sedan bussen tillsammans med duschan Per (som anagligen äger dansgolvet på Snäck för tillfället) ut till mammas nya place. Där fixade vi och planerade massa... Sen skjutsade mamma in mig och Per till stan och nu har jag precis sett Sverige spela 0-0 mot Albanien. Hyfsat boring match... Älskling är på "kräftskiva" hos en kompis och kommer hem runt tolv... Då ska jag ta min nya fräscha (okej då, begagnad och ganska ful) bike och cykla dit och mysa. :)

Hörs imorgon, då jag kommer med en matchrapport av Levide - Visby AIK. Åk gärna och se den by the way, trots att ni är shit fucking bak-wasted efter the inkick!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback