Saturday

Hej hej hallå! Kom precis hem från Tingstäde där jag fixat massa i mitt rum som ska renoveras... När allt är klart kommer tre av väggarna vara gråa, och väggen bakom sängen kommer vara lite mörkade grå. Det blir nog fint! 
    Nu sitter jag här framför datorn och är lite småförbannad eftersom det skedde ett litet missöde under bussresan. Jag skulle kliva av utanför mig som vanligt, men stoppknappen fungerade inte, så bussjäveln åkte vidare. Jag fick åka med in till stan för att sedan GÅ tillbaka. Jävligt jobbigt. Tur att jag hade mp3, annars hade det varit ännu värre. 
    Nåja, igår spelade jag match på Gutavallen. Vi mötte superjobbiga FG86 - 11 korta, snabba, rörliga jävlar som aldrig ger upp. Det gick bra för min del och laget spelade mycket, mycket bättre än i föregående match mot KIK. Vi var riktigt taggade och alla kämpade bra. Vi lyckades dock inte ta tre poäng, men det blev i alla fall oavgjort, 0-0. Nu är det bara att hoppas på att Hangvar förlorar sina sista fighter så vi säkrar platsen i fyran.
    Nu ska jag snart ringa älskling som vart och sett Visby IBK lira... Tror dom vann, hörde från Salle Sahlberg att de ledde med 5-4 när det var 10 min kvar iaf.

PUSS OCH HEJ! Ha en mysig lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback