Plygg

Niu sitta ja hemme framfo datan. Sov hos Janni, skjutsade henne till skolan och åkte sedan hem. Nu har jag precis sett Bruce Almighty med brorsan, klassisk film måste jag säga. Jim Carrey gör vilken film som helst bra.

Skönt att vara ledig, men blir som sagt mycket plugg för min del. Skrev faktiskt jävligt mycket på svenskan igår så jag har inte så hemskt mycket kvar att göra, vilket är skönt. Nu ska jag bara skriva lite om ungdomsslang. Sen måste jag "diskutera och dra slutsatser", vilket kan bli lite jobbigt... Därefter måste jag bara fixa innehållsförteckning, källförteckning och slutligen finslipa mitt mästerverk. Lämnar in det imorgon och sen är det bara att vänta på MVG...

Gotta work, see you guys later!


Kommentarer
Postat av: elin

Johan, varför kör du henne till skolan? Hon bor 500 meter därifrån ungefär. Du är för snäll.

2008-09-23 @ 14:27:30
Postat av: Johan

hon är värd skjuts. :) dessutom kommer hon för sent annars vettu, hittils har hon faktiskt kommit sammanlagt 37 minuter för sent. inte bra inte...

2008-09-23 @ 19:06:23
URL: http://johaningmansson.blogg.se/
Postat av: janni

ja, 37 minuter för mycket. elin du är bara avis för att du måste cykla så långt:) tihi

2008-09-24 @ 20:58:34
Postat av: elin

NI får väl vakna i tid istället. Vi klasskamrater stör oss rätt mycket på att Janni alltid kommer sent, vi tappar fokus liksom.

2008-09-28 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback