Mooonday

Hittade nyligen en annan skön bild på laget. Denna är lite äldre än den förra. Skulle tro att den är ifrån 2004 närmare bestämt...


Övre raden från vänster: Härnlöv 1, Jimmy Siggelin, Härnlöv 2, Sebbe.
Mittenraden: Thomas (tränare), Jojo, Jonte Forsberg, Christoffer, Jakob Bjerkesjö, Josef Mundt, Hempa (tränare).
Nedre raden: Malcolm, Jakob (?), Anton Henziger, Johan Hedberg, Salle, jag.

Idag är det enbart plugg som gäller. Måste bli klar med ett svenska-arbete om min förbannade språkhistoria till onsdag. Så idag blir det mycket skrivande. Skönt med studiedag imorgon så jag kan jobba då också, det saknas nämligen ca 4 sidor text för tillfället. Hihi :)

Plikten kallar, kisseesss!



Jag älskar dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig dig

Kommentarer
Postat av: Josef

Hahahahahaha fy faaaaaaaan!

2008-09-22 @ 13:32:13
Postat av: Johan

du är ju snygg Josef!

2008-09-22 @ 14:29:13
URL: http://johaningmansson.blogg.se/
Postat av: malcdude

HAHAHA

2008-09-22 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback