It's like that

Puuuh, blev precis klar med den nya bloggdesignen. Tog ett bra tag att fixa till den men är i alla fall hyfsat nöjd med resultatet. :) Frasen "It's like that" har jag hämtat från en Run DMC-låt och jag tyckte det passade bra.
    Jag slutade skolan runt lunch idag och åkte direkt till underbara Pastavagnen tillsammans med Adam, Philip och Peter. Vi åkte hem till Peter och svepte i oss måltiden samtidigt som vi spelade FIFA och sedan lite Singstar. Det var kul men fick jävligt ont i magen av pastan...
   Sen begav jag mig hem till Janni och myste lite för att sedan cykla hem och äta tacos kl sex. Det var smasken det. Sen satte jag mig här framför datorn och har ägnat mig åt att fixa bloggen så trevlig som möjligt. Nu börjar jag tröttna och ska dra hem till älskling igen.

Seee y'all tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback