Idol

Tjenamors dudes! Idag har mycket av min dyrbara tid gått åt till att ta ifatt allt jag missat av Idol. Nytt för i år (eller?) är ju att man kan se hela programmen på nätet, och eftersom jag missat i princip alla avsnitt på tv har jag nu sett dom på den kära Idol-sajten. Jag tänkte nu lista lite olika framträdanden som jag fastnade för:

Mest oväntat: Petri Vehviläinen
Motivering: Han verkar till en början lite osäker, gitarren är ostämd osv. Men sen visar snubben vad han går för! Notera att han är 35 bast.




Skönast: Mikael Gren
Motivering: Han är verkligen sig själv och har ett otroligt skönt kroppsspråk och en fantastisk inlevelse. Låten är bra också. När han efter sången förklarar vad låten handlar om är också skönt. Klockren tycker jag.




Framkallade starkast känslor: Deraan Areb
Motivering: Tårarna rinner när man ser detta klipp. Nej okej, inte riktigt. Sången kanske inte är den bästa, men vackert är det allt.




Mest pinsamma: Sam och Mohammed
Motivering: Bara pinsamt... Yeah.




Så, det får räcka för ett tag. Laddar upp fler om jag orkar senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback