Home sweet home

Helg!
Hade tydligen ingen matte idag heller och information och layout-lektionen i eftermiddag känns rätt onödig, så nu börjar helgen för min del kan man säga! Skönt som fan. 

Cirkus Zlatan   
Jag sitter nu hemma framför datorn och har precis druckit en varm choklad och sett Renée möter Cirkus Zlatan som jag var tvungen att ladda ner. Det var faktiskt jävligt skoj att se. Han är ju sjukt skön!




Match ikväll

Har försökt få tag på Janni för att få reda på när hon slutar men jag har inte lyckats med det. Tror hon slutar vid två-tiden, så jag får väl underhålla mig själv fram tills dess. Sen ikväll är det match med a-laget igen. Den här gången lirar vi mot Fårösund på Vallen. Tror matchen börjar kl 19.00 så ni är varmt välkomna dit då! För min del blir det troligtvis bänken till en början men jag hoppas kunna bli inbytt hyfsat tidigt.




Office Space eller FIFA?
Nu ska jag antingen se filmen Office Space (en liten chansning men jag tror den kan vara jävligt najs) som jag nyligen laddat ner, eller spela lite FIFA. Har inte riktigt bestämt mig men tror på det förstnämnda.

 
Visst verkar den sjukt bra? Haha :)


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback