God eftermiddag!

Nu sitter jag här ensam framför min kära dator. Har bara fotbollsgymnasiet på måndagar vilket är skönt. Slutade därför halv 11. :) Vi lirade på konstgräset, vilket är lite småjobbigt, men passade på hemvägen på att smita in på Maxi och budget-shoppa lite. :P Efter uppskattningsvis sju minuter i det makalösa varuhuset kom jag nöjd ut med 6 påsar nudlar samt två energidrycker, allt av det mycket underskattade märket Euroshopper. Haha kvaliteten kan man väl ifrågasätta men priset är det banne mig inget fel på. Det hela gick på endast 19,80 kr och efter att ha hällt i mig de båda dryckerna till ett mål nudlar är jag mätt och belåten.
    Jag har fördrivit tiden med att se 100 höjdare!!! Säsong 1, vilket är sjukt underhållande. "Droppen" av Mats Wilander är fan klockren. Stackars sockerbitar...

   

Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen bege mig till älskling som slutar om ca fem minuter. Sen kl 17 är det träning som gäller. Segt.


Ha en mysig kväll. Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla skön jämförelse. Diggar givetvis också ( http://www.youtube.com/watch?v=z3mUJd-bVEg&feature=related )

klockren!

2008-09-01 @ 19:35:34
Postat av: Johan

ja haha den är en klassiker den med.

2008-09-06 @ 22:02:53
URL: http://johaningmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

härmat jacob bolins blogg!!

2008-09-08 @ 14:45:53
Postat av: Johan

eh lol, jag var 5 dagar före om du kollar.

2008-09-08 @ 16:28:56
URL: http://johaningmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback