Fan

Vi förlorade just mot Fårösund sjukt orättvist med 0-1. Jag gjorde ett jävligt skönt mål långt in i andra halvlek, men då dömer domarjävlarna bort det av nån jävligt oklar anledning. Domarna gav inte ens samma motivering till varför det blev bortdömt när  vi frågade. Först sa dom att det var pga offside, men eftersom jag aldrig får nån pass utan driver förbi deras backlinje är det helt jävla omöjligt att jag är offside. Sen ändrade dom sig och sa att det blev bortdömt pga obstruktion. Tydligen skulle Jocke ha stoppat en kille från att springa mot mig, men det är fan löjligt. Känns så jävla surt. Det stod då 0-0 och det höll i sig fram till tilläggstiden. Då kommer ett Fårösund-inlägg som nickas på mål, men Viktor Svensson håller bollen på mållinjen. Trodde alla. Domarna dömer mål. Känns förjävligt orättvist.

Kommentarer
Postat av: sk718

ska fan döda domarn!!

2008-09-14 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback