BLUE COLLAR

Först och främst vill jag bara tillägga en sak. Har fått en del klagomål att jag inte nämnde denna person i bloggen igår. Malcolm Waltå var nämligen också delaktig i att jag hittade den sista kontrollen.

TACK MALCDUDE!!!


Nu till min dag. Började dagen med rättskunskap och otroligt sköna Lars-Inge. Fick sluta en kvart tidigare för att brandlarmet gick igång. Det slutade dock efter ca 30 sekunder men när vi ändå var i farten fick vi sluta ändå, tack för det. :) Sen läste vi på monitorerna vem som hade vunnit tävlingen på friluftsdagen, och vem vann? Jo, mitt lag! Haha, det måste vara en felräkning som ligger bakom. Eller vem vet, alla i klassen är i alla fall hyfsat sura för att vi vann trots att vi sög. Men men, jag klagar inte. Philip och jag gick och hämtade ut vinsten, i form av fika i kaffis. Goott!

Sen flöt dagen på med gympa, svenska och info & layout. Efter att jag slutat halv fyra åkte jag hem förbi Janni en kort stund. Därefter cyklade jag hem och sen till Gutavallen. Åkte med Lasse ut till Traume för att träna. Idag hade Peter Kneizl hittat tillbaka och med sig hade han Hannes Klevebrandt. Kul med comeback av Peter och även skönt med lite friskt blod i form av Hannes. Schteeek!

Nu tänkte jag plugga svenska och matte. Har ännu inte blivit av, men nu ska jag verkligen försöka. Hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: hemlig orienterare

Fuck malc..

2008-09-18 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback