Back in the days?

Hej på er! Slutade skolan tidigt eftersom matten var inställd. Har inget bättre för mig så jag tänkte lägga upp en grymt sexig bild som togs för ett antal år sedan. Ni kommer säkerligen känna igen några kisar från Säve. Jag har namngett de flesta så ni inte missar någon.

HÅLL I ER NU. JAG GER ER VÄSKINDE AIS:



Jag vet att min frisyr är under all kritik, men ni får ta det som det är. Jag bjuder på denna. Till mitt försvar har jag bara att säga: är de andra på bilden så mycket snyggare?

Hör nog av mig senare under dan. Lejtaaah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, robin är ju alltid lika fin

2008-09-10 @ 19:30:43
Postat av: Johan

han är söt som fan.

2008-09-10 @ 20:21:48
URL: http://johaningmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback