Workinonit

Puh, fan va skönt att ha talet gjort. Kände mig ungeför lika nervös som Andreas Larsson från idol (remember?) , nej okej, inte riktigt... Det var rätt nervigt, men det gick hyfsat bra iaf. Riktigt gött att inte behöva tänka på det mer. Dock har jag Rättskunskapsprov imorgon som jag inte pluggat ett skit inför så än kan jag inte pusta ut tyvärr...

Om typ en timme ska jag träna med Fotbollsgymnasiet och jag är sjukt taggad. WHO WHO WHO!!! Det är inomhus och känns fett kul, var ett jävla tag sen jag lirade inne. Sen måste jag plugga skiten ur mig inför morgondagen. Måste än en gång passa på att hylla vår underbara lärare Lars-Inge. Det finns fan ingen skönare. Utan honom skulle gymnasiet inte vara så bra som det är...

Vi ses och hörs, ciaooooOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback