Vinter :S

Jävlar vilken vinter det blev plötsligt. Tog typ en sekund kändes det som och vipps var det snö överallt. Inte så kul... It's been a while sen jag bloggade jag vet, men har inte känt mig peppad nog att skriva. Inte tillräckligt med läsare vet ni, det är hårda tider just nu...

På senaste tiden har jag mest myst med Janni. Inte mycket annat man kan göra i det här jävla vädret. Men jag klagar inte på att det blir lite extra mys med älskling. :) Idag har jag knappt gjort nånting. Hade ingen lust att gå hem från Södervärn i morse så jag ringde Samuel som just fått körkort och han hömtade mig. Sen hängde vi ett tag hemma hos honom... Tankade lite fet ny hip hop och sen åkte vi till Elgiganten och kollade på en ny mobil till Sam... Sen skjutsade han hem mig och här är jag nu!

Måste snart börja plugga inför ett missat rättskunskapsprov som jag kanske får göra imorgon... Jag pallar egentligen inte, men ska ta tag i det snart. Nu ska jag lyssna på Kanye's nya album som jag precis laddade ner, men han  suger ju nu för tiden tyvärr. Det var andra tider när inte Lil Wayne och Young Jeezy var med på varje låt. *kväljning*



Ses senare hörrni! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Per

Tell me where have you been?

2008-11-24 @ 23:21:28
Postat av: Johan

Around the world now I'm back again. I've been hustlin..... Hustlin hard.

2008-11-25 @ 19:19:41
URL: http://johaningmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback