Two Can Win

Donuts for life baby! Sitter här och lyssnar igenom Dillas underbara platta Donuts, fylld av genialiska beats och samplingar. Perfekt att lyssna på när man ska plugga, eller skriva ett 
tal i mitt fall. Idag har jag kört styrka på Södervärn med Fotbollsgymnasiet och the one and only Ulf Stillman. Skönare snubbe får man leta efter. Tveksamt om det finns nån som skrattar lika skönt som han haha... Passet var rätt jobbigt, men känns alltid bra när man genomfört det. Efteråt cyklade jag hem, med ordboken Jens Lapidus - Aldrig Fucka Upp i öronen. Hyfsat spännande faktiskt... Väl hemma har jag duschat och skrivit lite på talet, men nu börjar jag bli riktigt hungrig så ska gå och kolla om det finns nåt att käka. Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback