Ni kan andas ut... Jag är tillbaka.

Nej, ni ser inte i syne. Jag har skrivit ett nytt inlägg. För typ första gången på 100 år känns det som... Har hört mycket klagomål från trogna läsare som är otroligt besvikna, ja nästintill förkrossade för att jag slutat blogga på ett tag. Då känner jag att det minsta jag kan göra är att ta tag i det här igen så att ni där ute har något vettigt att göra på dagarna, för erkänn att ni är liiiite trötta på blondinbellas blogg.

Det har varit mycket plugg  på sista tiden och det är väl en av orsakerna till att jag slutat blogga på ett tag. Men nu börjar det bli bättre. Nästa vecka har jag dock prov i rättskunskap, men framför allt ett nationellt tal i Svenska B att vänta mig. Kan vara tid snart att komma på vad jag ska snacka om i fem minuter... *panik*

Idag har jag myst lite med älskling på förmiddagen, sen bara tagit det lugnt hemma. Janni är just nu på IBK-match och efter det ska vi vara barnvakt åt Isaac. Det blir nog väldigt mysigt! :)


Isn't she lovely?


Kommentarer
Postat av: S

Yeah! Tiki is back on track!

2008-11-15 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback