Hiiiiiiiii!

Heeej bloggen!
Läget då? Själv är läget bra men jag har tråkigt som feen... Har inte gjort mycket vettigt idag, förutom att "ta" sovmorgon och mysa fram till halv elva med älskling, det var mycket vettigt! Vad har jag gjort idag då? Gick på gympan kl 11, som jag trodde var teori, men det var tydligen bollspel också. Självklart ska vi spela fotboll när jag glömt kläder. Så för min del fick det bli en halvtimmes promenad istället (gick in till bibblan och stod vid en dator en stund, lånade en bok inför svenska-lektionen och gick tillbaka). Lektionen efter var svenska, och den var sjukt oseriös. Fröken Anna-Klara skulle på nån kurs eller liknande så hon lämnade oss ensamma, och då bröt helvetet lös. Efter att ha ritat elefanter med Adam, Peter och Philip och sett Johan H och Rebecca spela Pinball så var lektionen snart slut... Skoldagen slut likaså, skönt. Jag fick skjuts hem med Adam, vilket var schysst. Här hemma har jag bara suttit vid datan i princip och ska så småning om hem till Janni.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback