15.04

Tja. Läget? Sitter som vanligt och lyssnar på musik. Kanye's senaste album är det sämsta album som nånsin gjorts om någon undrar. Fast gillar man tråkiga låtar med auto tune-röst och Young Jeezy så go for it.
    Slutade skolan tidigt, kvart över tolv vilket var jävligt skönt. Fick skjuts hem av Peter och satte mig vid datan som vanligt. Här har det inte hänt mycket... Väntar på att Janni ska sluta. Hon skriver just nu prov om första- och andra världskriget. Fy fan asså. Så jävla skönt att jag inte har historia som ämne längre. Har och kommer alltid att hata det ämnet. Så jävla ointressant. Saknar inte direkt lärare Bernt från ettan...
    Nu ska jag se Morgonsoffans senaste avsnitt som jag missade när det gick på tv... Brukar va sevärt men kvaliteten på humorn varierar. Sen borde jag kanske plugga lite matte också, vi får se.




Lejtah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback