Sean P!

Seeean P! Sitter här och diggar musik. Ett album som alltid får mig på bra humör är Sean Price's album Jesus Price Supastar. Albumet som släpptes för ungefär ett år sen är grymt bra rakt igenom och har några riktigt, riktigt feta låtar. Låtarna är bl.a. producerade av 9th Wonder, Khrysis och Illmind, vilket betyder att det inte kan bli annat än grymt, eller hur? Favoritspåret är "Stop", som är en av mina absoluta favoritlåtar. Sjukt bra beat och produktion (av Khrysis). Ni känner kanske igen samplingen från Dionne Warwick's "You're Gonna Need Me" eller från Dillas "Stop!" från det nästintill heliga beat-albumet Donuts.




Gott nytt år by the way! Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johan! Tipsa om mer musik! det tycker jag. ja det gör jag. :)

2009-01-16 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback