nice med blogg!!!

heeeeeeeeej Janniiiii, du är troligen den enda som kommer att läsa denna fina blogg. känns bra att veta va, underbara flickvän? nu sitter jag här och har "jättekul" framför denna fantastiska dator. om du undrar sitter du just nu i min säng och är lite sur på mig. jag citerar: "vill du ha en smäll?" varför säger du dessa hårda ord kan man ju undra? jo det var för att jag sa att du inte fick läsa vad jag skriver....

hmm, vad mer kan man skriva? vädret är ju ingen höjdare precis och därav har jag och janni sett typ 5-6 filmer på två dar. NICE! jo faktiskt mysigt, men efter ett tag får man lite panik för att inget händer.. men som janni sa för en stund sen kommer solsken efter regn och det är precis vad som ser ut att ha hänt om man tittar ut genom fönstret. nu känns allt lite bättre iaf.

janni är super-duper-janni söt och sitter i min säng nu, lutad mot en underbar kudde. min favorit om ni undrar, fett nice faktiskt. kan lägga in en bild senare om det är nån som är intresserad....

nej nu får jag väl ta och ge mig. plikten kallar och janni är hungrig. vi ska äta lite klassisk husmanskost i form av kyckling tror jag, som min mor har lagat. sen  blir det kanske gymmet och solarium, iaf för jannis del. nice med en farsa som äger ett gym, va? vaaaa? jääävligt nice. fatta vad biff jag kommer va efter ett tag med janni. ohlala. sååå nu ser janni lite otålig ut och det är väl bäst att jag avslutar. LATER! (lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback