31 AUGUSTI

Nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen, och efter lite klagomål på dålig uppdatering (nämner inga namn men det kan ha varit från en viss David Sahlberg) kände jag mig motiverad att releasa ett nytt, fräscht inlägg.
    För en ca en halvtimme kom jag hem från en juniorallsvenskan-match i Traume. Vi mötte Syrianska FC och efter bortatorsk med 6-0 eller liknande senast var det väl ingen i laget som trodde på poäng. Men vi lirade hyfsat stabilt i halvtid stod det 1-0 till oss trots att vi missat en straff. Vem som gjorde målet? Emil Segerlund of course. Om nån inte tror mig så kan ni logga in på Facebook/MSN för om jag känner honom rätt lär han inte direkt hålla tyst om det otroliga målet. Jag tippar på nåt i stil med "Emil Segerlund is skyttekung! Fixade oavgjort mot seriens bästa lag".
    Hur som helst gjorde Jocke Thomsson 2-0, men sen släppte vi in två skitmål och det slutade 2-2. För övrigt var John Österholm tillbaka i kassen, vilket var najs. Skön lirare det där...

För ett tag sen hade jag och älskling lite tråkigt så vi plattade mitt hår i brist på annat att göra. Här är resultatet:




Nu ska jag åka hem till henne, ha en bra kväll gott folk! Puzzz

Kommentarer
Postat av: Salle

haha härligt att läsa lite igen! :) måste säga att jag diggar bilderna!

2008-08-31 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback