Stockholm

Tänkte dokumentera den mysiga lilla trippen till hufvudstaden! :)

Här är jag och min kära broder på stationen i Spånga. Observera att den skickliga fotografen (Janni) även lyckats fånga det passerande tåget på bild.


Så här roligt hade älskling och Per.


<3


Ett mycket gulligt gruppfoto på Grönan.


Lustiga Janni i Lustiga Huset. Till hennes försvar vill jag påpeka att hon ej slickar på riktigt utan bara låtsas.


:)


Man måste ju ta en närmare titt på den vackra regnbågen.


Skrattkammaren är ju bara så "rolig"......


Här ska älskling åka berg- och dalbanan för första gången i sitt liv, efter mycket tjat från mig och Per. Jag är stolt över dig! ;)


Janni visade ett mycket stort intresse på Naturhistoriska riksmuseet i väntan på filmen på Cosmonova, som för övrigt var rätt seg så både älsk och jag slumrade till en stund. :)
 

Sådär ja, nu har jag visat en del av det vi gjorde.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback