Hej hej hej

God kväll kära vänner! Nu sitter jag här och har väldigt tråkigt, så jag får roa mig med att skriva i den här superpopulära bloggen som så många läser. Jag kände mig nästan tvungen att skriva för jag vet hur många det är som sitter där hemma och bara väntar efter att jag ska skriva ett nytt inlägg.

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt.. Jag sov hos Janni älskling, vilket var mysigt som vanligt. :) Vi gick upp hyfsat tidigt (typ kl 11) och sen busade vi lite med hennes söte lillebror, i form av att ha kuddkrig. Det var kul, men höll på att urarta som det ofta gör när dom två bråkar. Gulligt. :) Men mot alla odds började ingen gråta och det hela avslutades på ett bra sätt.

Till frukost fick vi nybakta bullar av jannis moder, mycket snällt och framför allt GOTT. :) Sen bestämde sig janni för att gå på stan med mamma och då var det med andra ord dags för mig att cykla hem. Jag cyklade dock förbi stan en sväng först och träffade där broder Per. Vi lyssnade på fett sköna "indianer" som lirade najs musik utanför Åhléns.

Sen cyklade jag hem, och här hemma har jag inte gjort myckjet vettigt... Just det, jag tränade idag, för första gången på ett tag. Har haft en rätt jobbig skada i benet nämligen, men det gick bra att träna faktiskt.. Därefter har jag inte gjort mycket. Älskling är nu hemma hos Izabella som precis kommit hem från italien. Inte för att du kommer läsa det här men ändå, välkommen hem!

Nu sitter jag och lyssnar på soft musik, för tillfället i form av Common, Bilal och Jill Scott. :) Samuel ringde precis och snackade lite, var ett tag sen. Nej nu får det räcka med bloggande. Tror jag ska vara lite geek och lira PS2 nu. Finns inte mycket att göra här hemma.. See ya!


Kommentarer
Postat av: izabella

tack johan! bra blogg btw! trogen läsare nu!1

2008-08-12 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback