Heeeej bloggen!

Nu sitter jag här i Jannis myysiga säng. Efter lite tjat från älskling kände jag mig tvungen att blogga lite idag också, men frågan är om jag blir färdig innan klockan slår tolv och det blir en ny dag. Älskling gick precis ut i köket för att blanda lite saft. Stark saft of course. Sockersuget har satt igång igen, som vanligt så här dags. :) Mmmm, jag fick precis lite saft av Janni. Mycket gott måste jag säga.

Nu kanske det här kommer som en chock för alla läsare, men imorgon är det storstan som gäller. Yep, you heard me, vi drar till Stockholm. Älskling hakar på mig, Per och pappa. Mycket trevligt! Vi åker tidigt imorgon bitti, närmare bestämt 7.05 med underbara Destination Gotland och dess fantastiska besättning. Hemresan blir troligen på måndag, möjligtvis söndag. Så vi borde väl sova nu, är rätt trött faktiskt. Så får det bli, hörs kanske imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: izze

najs

2008-08-16 @ 17:11:24
URL: http://glifberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback