Halloj!

Det var ett tag sen jag bloggade, jag vet. Ber om ursäkt för detta till alla trogna läsare. Som vanligt sov jag hos älskling inatt, vet inte hur många nätter i rad det är nu... :) Mysigt som bara den är det i alla fall. Jag vaknade kl. 08.00 av  mitt alarm, i form av Al Green's underbara stämma och låten Lay It Down. (By the way heter hans senaste album just Lay It Down och jag kan verkligen rekommendera det). Sådär ja, nu fick jag det sagt också.
    I alla fall satte jag om klockan till 09.00 och sov vidare. Därefter myste jag och älsk lite, men sen var jag tvungen att åka hem för att packa fotbollsbagen. Match med a-laget stod på schemat (skryt). Vi samlades på Gutavallen för att sedan ta oss till den berämda Dalhem IP. Jag spelade på vänsteranfallet, men fick en stämpling och blev utbytt en bit in i andra halvlek. Gjorde ont som feeeen. Det gör det ännu iofs, så jag har avbokat Tyresö-matchen imorgon. Från bänken såg jag Dalhem göra 1-0 och vi förlorade matchen. Suuugit.
    Efter matchen hängde jag med hem till Salle och vi beställde en varsin kebabrulle från Tigris. Det var smaskens! I brist på annat såg vi lite OS-basket bland annat och sen var det dags för mig att cykla hem. Hemma har jag inte gjort mycket som vanligt. Pratade lite med älskling som var med Johanna och nu snart ska jag åka med mamma till hennes nye hius. Sen blir jag skjutsad till älskling vid 22-tiden, jag längtar. :)

HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback