Haaaiiij!

Sitter hemma och lyssnar på musik. För tillfället Slum Villages album Dirty District som jag precis laddat ner. För övrigt har jag ganska tråkigt och är dessutom hungrig som feeen. Jag har inte ätit nåt på hela dagen... Har nämligen vart ledig från skolan idag, eftersom fotbollsgymnasiet inte dragit igång ännu, och det är annars den enda lektionen jag har på måndagar, vilket är skönt. :)
    Sov hos Janni och gick hem när hon skulle till skolan vid nio-tiden. Inte så jobbigt faktiskt, trots att det är en bra bit att promenixa. Har väl mp3:n att tacka för det. :) Så nu sitter jag här framför datorn och sms:ar ned älskling bland annat. Hon är lite sur för hon måste ha idrott utomhus, och vädret är inte det bästa tyvärr. Stackare. :(
    Nej, snart måste jag äta något. Ska snart pallra mig ut till köket och se vad kylskåpet har att erbjuda en dag som denna. Vad ska jag göra idag egentligen? Fast älsk slutar om ett par timmar så det är nog ingen fara. :) I normala fall skulle jag tränat idag men har så jävla ont i vänsterfoten efter stämplingen... Så nu ska jag vila till onsdag då det tydligen är match mot Hangvar (tror jag) i div. 4. Då måste vi fan ta tre poäng, för vi ligger sist i tabellen. Pinsamt med sant.
    Hoppas jag hittar nåt att äta nu, hörs senare. Puss!

Du är världens sötaste, jag älskar dig.
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback