Dag 2

hej igen kära kamrater! nu sitter jag här hemma framför datorn, har sovit hos älskling och har precis kommit hem. hon skulle på utflykt med familjen, så jag får klara mig själv i några timmar, men då får jag passa på att blogga lite... sen måste jag plugga lite också, ja ni hörde rätt, jag ska plugga. PÅ SOMMARLOVET. anledningen är att jag måste göra ett jävla prov dagen innan skolan börjar för att få betyg i en jävla ekonomikurs.

igår kväll var jag och älsk och solade solarium, som jag nämnde. det var jobbigt och svettigt som fan men pretty nice ändå. :)

så här fina blev vi:

lite fjortisvarning att ta kort i en spegel men ni får stå ut med det.

hörs kanske senare under dagen om jag får tråkigt. puss!!!!!

älskar dig janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback